Pole oluline kas oled alustav ettevõtja või juba mõnda aega tegutsev, turunduse ja reklaamiga seotud teemad on ikka need, mille kallal aeg-ajalt tuleb pead murda. Väga lihtne on ennast info ülekülluse sisse ära kaotada. Kuidas siis peaksid ilma turundajat palkamata suutma kokku panna ideaalse turundusplaani, mis sinu äri maksimaalselt toetaks?
Võimalusi turundamiseks on palju: koduleht, SEO, Google Adwords, blogi, uudiskirjad, meililist, Facebook, Instagram, LinkedIn, tele- ja raadioreklaamid, välireklaamid, plakatid, fleierid jne. On täiesti loomulik, et kõigi nendega kursis olla pole realistlik ja selleks puudub ka otsene vajadus, kui sa just ei soovi turundajana tööle hakata. Ettevõtted on erinevad ja sõltuvalt tegevusvaldkonnast ja sihtrühmast tuleks välja sorteerida just need turundustegevused, mis sinu äri arvesse võttes õige sihtgrupini jõuaks.
Kõikidesse erinevatesse turunduskanalitesse maksimaalselt panustades kaotad fookuse sellelt, mida sa tegelikult algselt tegema hakkasid – pakkuma oma toodet või teenust!
Minu turunduskonsultatsioonide peamine eesmärk on õpetada sind vaatlema oma ettevõtet turundaja pilgu läbi – kuidas mõelda nagu turundaja, ilma reaalseks turundajaks õppimata!
Soovin, et sa ei teeks asju tegemise pärast, vaid tegutseksid läbimõeldult ja kasutoovalt!
PIRET KASTEIN
STELLA ADAMSON
ELINA KARU
Vajad abi?
Võta meiega ühendust!